|
I. Szervezeti, személyzeti adatok |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adat |
Frissítés |
Megőrzés |
Dokumentum |
1. |
A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot törlendő |
Pro Kultúra Sopron Nonprofit Kft., 9400 Sopron, Liszt Ferenc utca 1., 0699/517501, info@prokultura.hu, www.prokultura.hu, 0699/517503 |
2. |
A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot törlendő |
Szervezeti és Működési Szabályzat |
3. |
A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme) |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot törlendő |
Kóczán Péter ügyvezető igazgató,tel: 0699/517503, kp@prokultura.hu,
Szalmási Katalin gazdasági igazgató, 0699/517-525, szk@prokultura.hu
Gecse Éva főkönyvelő, 0699/517521, ge@prokultura.hu
Kóczán Péter kulturális csoportvezető és Szimfonikus Zenekar művészeti vezető, 0699/517561, kp@prokultura.hu
Seregély Csabáné marketing és kommunikációs vezető, 0699/517515, sd@prokultura.hu
Rádonyi Zsanett Gyermek és Ifjúsági Központ vezető, 3630/472-9512, rzs@prokultura.hu
Sass András üzemeltetési vezető, 0699/517543, sa@prokultura.hu
Juhász Lajos, műszaki vezető, 0699/517570, jl@prokultura.hu
|
4. |
A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot törlendő |
Szabó Árpádné Éva titkárságvezető, 0699/517501, info@prokultura.hu |
5. |
Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot törlendő |
Nem releváns |
6. |
A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Nem releváns |
7. |
A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Nem releváns |
8. |
A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Nem releváns |
9. |
A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Nem releváns |
10. |
A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Soproni Téma, 9400 Sopron, Liszt Ferenc u. 1., Pro Kultúra Sopron, Nonprofit Kft. kiadó, 9400 Sopron, Liszt Ferenc u. 1., Horváth Ferenc főszerkesztő |
11. |
A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata (9400 Sopron, Fő tér 1., tel: 0036-99515100, Levelezési cím:9400 Sopron, Fő tér 1., email: polgarmester@sopron-ph.hu, jegyzo@sopron-ph.hu web: www.sopron.hu) Győri Törvényszék Cégbírósága (Cím: 9021 Győr, Szent István út 6., Levelezési cím: 9002 Győr, Pf.: 11., Központi telefonszám: +36 96 508 700, E-mail cím: gyortvsz_cegiroda@birosag.hu) Győr - Moson - Sopron megyei Főügyészség (9021 Győr, Szent István út 6., tel: 003696313153, Levelezési cím: 9002 Győr, 2., Pf. 9.email: gyor-moson-sopron.fou@mku.hu) Magyar Államkincstár (Cím: 1054 Budapest, Hold u. 4., Telefon: +36 1/327 3600, e-mail: info@allamkincstar.gov.hu, honlap: www.allamkincstar.gov.hu) , Állami Számvevőszék (Cím: 1052 Budapest, Apáczai Cs. J. u. 10., Telefon: +36 1/484 9100, e-mail: szamvevoszek@asz.hu, honlap: www.asz.hu |
|
II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adat |
Frissítés |
Megőrzés |
|
1. |
A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend, az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Alapító okirat, Szervezeti és működési szabályzat, Adatvédelmi szabályzat, Adatkezelési nyilatkozat 2.0
Tűzvédelmi szabályzat,
Munkavédelmi szabályzat
|
2. |
Az országos illetékességű szervek, valamint a fővárosi és megyei kormányhivatal esetében a közfeladatot ellátó szerv feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató magyar nyelven |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot törlendő |
|
3. |
A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai |
Negyedévente |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Nem releváns |
4. |
Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő), az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok, az igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás, az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot törlendő |
Nem releváns |
5. |
A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Nem releváns |
6. |
A közfeladatot ellátó szerv által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró adatai (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltendő kérdőív), az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásoknak az e törvény szerinti azonosító adatai; a közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Nem releváns |
7. |
A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványainak címe, témája, a hozzáférés módja, a kiadvány ingyenessége, illetve a költségtérítés mértéke |
Negyedévente |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Soproni Téma |
8. |
A testületi szerv döntései előkészítésének rendje, az állampolgári közreműködés (véleményezés) módja, eljárási szabályai, a testületi szerv üléseinek helye, ideje, továbbá nyilvánossága, döntései, ülésének jegyzőkönyvei, illetve összefoglalói; a testületi szerv szavazásának adatai, ha ezt jogszabály nem korlátozza |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Belső visszaélés bejelentési rendszere |
9. |
A törvény alapján közzéteendő jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok; a helyi önkormányzat képviselő-testületének nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések a benyújtás időpontjától |
Törvény eltérő rendelkezése hiányában a benyújtás időpontját követően azonnal |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Nem releváns |
10. |
A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények |
Folyamatosan |
Legalább 1 évig |
Hírek, állásajánlatok |
archívumban tartásával |
11. |
A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indokolásuk |
Folyamatosan |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Nem releváns |
12. |
A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések nyilvános megállapításai |
A vizsgálatról szóló jelentés megismerését követően haladéktalanul |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Feltöltés alatt |
13. |
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje, az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége, az információs jogokkal foglalkozó személy neve |
Negyedévente |
Az előző állapot törlendő |
Közzétételi szabályzat |
14. |
A közfeladatot ellátó szerv tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk |
Negyedévente |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Nem releváns |
15. |
A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai |
Negyedévente |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Nem releváns |
16. |
Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél |
Negyedévente |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Nem releváns |
17. |
A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Nem releváns |
18. |
A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó különös és egyedi közzétételi lista |
A változásokat követően azonnal |
Az előző állapot törlendő |
A köztulajdonban álló gazdasági társaságok takarékosabb működéséről szóló 2009. évi CXXII. törvény szerint |
19. |
A közfeladatot ellátó szerv kezelésében levő, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint újrahasznosítás céljára elérhető kulturális közadatok listája a rendelkezésre álló formátumok megjelölésével, valamint a közfeladatot ellátó szerv kezelésében levő, |
A változásokat követő 15 napon belül |
Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával |
Nem releváns |
a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint újrahasznosítható közadat típusokról való tájékoztatás, a rendelkezésre álló formátumok megjelölésével |
20. |
A 19. sor szerinti közadatok és kulturális közadatok újrahasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek elektronikusan szerkeszthető változata |
A változásokat követő 15 napon belül |
Az előző állapot törlendő |
Nem releváns |
21. |
A 19. sor szerinti közadatok és kulturális közadatok újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásáért fizetendő díjak általános jegyzéke, a díjszámítás alapját képező tényezőkkel együttesen |
A változásokat követő 15 napon belül |
Az előző állapot törlendő |
Nem releváns |
22. * |
A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti jogorvoslati tájékoztatás |
A változásokat követő 15 napon belül |
Az előző állapot törlendő |
Nem releváns |
23. |
A közfeladatot ellátó szerv által megkötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint kötött kizárólagos jogot biztosító megállapodások szerződő feleinek megjelölése, a kizárólagosság időtartamának, tárgyának, valamint a megállapodás egyéb lényeges elemeinek megjelölése |
A változásokat követő 15 napon belül |
Az előző állapot törlendő |
Nem releváns |
24. |
A közfeladatot ellátó szerv által kötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint |
A változásokat követő 15 napon belül |
Az előző állapot törlendő |
Nem releváns |
a kulturális közadatok digitalizálására kizárólagos jogot biztosító megállapodások szövege |
25. |
A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti azon jogszabály, közjogi szervezetszabályozó eszköz, közszolgáltatási szerződés vagy más kötelező erővel bíró dokumentum (vagy az annak elérhetőségére mutató hivatkozás), amely az újrahasznosítás céljából rendelkezésre bocsátható közadat gyűjtésével, előállításával, feldolgozásával és terjesztésével összefüggő költségek jelentős részének saját bevételből való fedezését írja elő a közfeladatot ellátó szerv részére |
A változásokat követő 15 napon belül |
Az előző állapot törlendő |
Nem releváns |
|
III. Gazdálkodási adatok |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adat |
Frissítés |
Megőrzés |
|
l. |
A közfeladatot ellátó szerv éves költségvetése, számviteli törvény szerint beszámolója vagy éves költségvetés beszámolója |
A változásokat követően azonnal |
A közzétételt követő 10 évig |
2017. évi költségvetési beszámoló, 2018. évi költségvetési beszámoló, 2019. évi költségvetési beszámoló, 2020. éves beszámoló, 2020 éves beszámoló közhasznúsági melléklet, 2021 éves beszámoló, 2021 beszamolo kozhasznusagi melleklet, 2022 éves beszámoló, 2022 éves beszámoló melléklet, 2023 éves beszámoló, 2023 éves beszámoló közhasznúsági melléklet
|
2. |
A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok, illetve összesítve a vezetők és vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése, az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve |
Negyedévente |
A külön jogszabályban meghatározott ideig, de legalább 1 évig archívumban tartásával |
vezetok-berezese-2014, vezetok-berezese-2015, vezetok-berezese-2016, vezetok-berezese-2017, vezetok-berezese-2020, vezetok-berezese-2021, vezető-tisztségviselők-bérezése 2022 vezeto-tisztsegviselok-berezese-2022, Vezető tisztségviselők bérezése 2023
|
3. |
A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott, az államháztartásról szóló törvény szerinti költségvetési támogatások kedvezményezettjeinek nevére, a támogatás céljára, összegére, továbbá a támogatási program megvalósítási helyére vonatkozó adatok, kivéve, ha a közzététel előtt a költségvetési támogatást visszavonják vagy arról a kedvezményezett lemond |
A döntés meghozatalát követő hatvanadik napig |
A közzétételt követő 5 évig |
Nem releváns |
4. |
Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama, valamint az említett adatok változásai, a védelmi és biztonsági célú beszerzések adatai és a minősített adatok, továbbá a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény 9. § (1) bekezdés b) pontja szerinti beszerzések és az azok eredményeként kötött szerződések adatai kivételével |
A döntés meghozatalát követő hatvanadik napig |
A közzétételt követő 5 évig |
Közbeszerzések Szolgáltatás-megrendelés 2015-től napjainkig
Netto 5 millió értékű szerződések listája 2022. év
Netto 5 millió értékű szerződések listája 2023. év
|