Az Ájlávjú - Te édes, de jó vagy, légy más! című musical-revüt (I Love You, You're Perfect, Now Change) a világ számos színházában nagy sikerrel mutatták be. Joe DiPietro szövegét és Jimmy Roberts muzsikáját 1995-ben mutatták be először. 1996-ban pedig Off-Broadway bemutatóként a második leghosszabb ideje futó musical címét is bezsebelte. A szerzők „jókedvű musical-revüként” fémjelezték darabjukat, a kiváló zenei anyag remek jelenetekkel és sziporkázó humorral ötvöződik, ahol a kacagást olykor bensőséges, szeretetteljes pillanatok szakítják félbe.
Az előadás remek játéklehetőséget kínál Trokán Anna Dienes Blanka, Haumann Máté, Savanyu Gergely és Várhelyi Áron egyetemi hallgató számára, hiszen a keretszituációt leszámítva négyen több mint ötven különböző szerepben, húsz élethelyzetben veszekednek, szeretnek, ismerkednek, házasodnak és szakítanak, mindezt igényes, remek dalokkal szólót, duettet, tercettet vagy éppen négyszólamú kantátát énekelve, élőzenével, zongorán, hegedűn és bőgőn kísérve.
A jelenetek patchwork-szerűen, egyfajta stílus és zenés helyzetgyakorlatokként illeszkednek egymáshoz, majdnem végig független történetekként. olyan módon haladva, hogy bemutassa életünk és kapcsolataink meghatározó pillanatait. Mindegyik mozgatórugója a szerelem, az egymás megismerésének vagy éppen az egyedül maradás szándéka. A szerző felhívja a figyelmet a mű „előszavában”, hogy a szórakoztatáson túl ügyelni kell arra, hogy a szereplők iránti együttérzést ne tévesszük szem elöl. „A darabban tulajdonképpen semmi sincs, ami csupán szatíra volna - szándékunk az, hogy a helyzetek igazságát játsszák el.” A rendezői szándék is ezt tükrözi majd, remélhetőleg minél többeknek lehetőséget adva arra, hogy elgondolkozzon vagy nevessen saját párkapcsolati zűrjein vagy éppen áldott boldogságán. A koreográfia és a zenei interpretáció pedig követi a darab helyzeteire és stílusaira megálmodott bohóctréfák és szatirikus vagy éppen érzelmes, jazz vagy akár opera-paródia hangulatát, köszönhetően Fekete Mária zenei vezetőnek és Frank Flóra táncművész koreográfiájának. A látvány minden elemében ezt a sokszínű musical-revü világot és elsősorban a színészek karakterábrázolását megsegítve, azt nem uralva igyekszik segíteni.